Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Kobyłce

4.8
(8)
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza Jesteśmy dostępni 24/7 Kobyłka i okolice
Dzięki tej firmie naprawa urządzeń biurowych może się odbywać na wysokim poziomie. Fachowcy dokładają wszelkich możliwych starań, aby oferowane przez nich usługi spełniały oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Naprawią Twoją drukarkę,...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Kobyłka i okolice
Specjalista od naprawy drukarek i urządzeń biurowych, który jest w branży od roku 2012 roku. Posiada certyfikaty, które potwierdzają jego zaawansowane umiejętności naprawcze. Jest dostępny w nagłych przypadkach, za co cenią go jego klienci. Sprawdź teraz! ...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Kobyłce
W ramach zakończonego zlecenia przeprowadzono proces wyrównania głowic w urządzeniu znajdującym się u klienta. Skupiono się na kalibracji, która miała na celu zoptymalizowanie działania sprzętu, eliminując wszelkie problemy związane z jakością wydruków. Dzięki precyzyjnemu dostrojeniu parametry drukowania zostały znacząco poprawione, co zapewniło klientowi oczekiwaną wydajność i jakość. Zlecenie zostało zrealizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem, przy zachowaniu najwyższych standardów technicznych.
Podczas realizacji zlecenia zgłoszono błąd zakleszczenia papieru, mimo braku widocznych zatorów. Urządzenie nie pobierało kartek. Przeprowadzono szczegółową kontrolę mechanizmów podajnika, a następnie usunięto przyczynę problemu. Po zakończeniu interwencji drukarka odzyskała pełną sprawność i działa prawidłowo.
Dokonano serwisu drukarki, w której na wyświetlaczu pojawiał się komunikat o zablokowanej karetce drukującej. Wewnątrz urządzenia nie stwierdzono obecności papieru. Zidentyfikowano usterkę blokującą ruch tuszy między prawą a lewą stroną obudowy. Usunięto przyczynę zacięcia, co pozwoliło na przywrócenie prawidłowego funkcjonowania drukarki. Zlecenie zostało zakończone pomyślnie, a urządzenie przekazano klientowi do użytku.