Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Pruszczu Gdańskim

4.6
(11)
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza Jesteśmy dostępni 24/7 Pruszcz Gdański i okolice
Serwis urządzeń biurowych jest przez fachowców z tej firmy świadczony w oparciu o jak najwyższe standardy usług. Popsuta drukarka każdej marki i w każdym wieku, kiedy już znajdzie się pod ich opieką, będzie naprawiona szybko oraz skutecznie....
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Pruszczu Gdańskim
W związku z problemem brudzenia podczas drukowania, drukarka laserowa została poddana serwisowi na miejscu u klienta. W ramach interwencji wyczyszczono wnętrze urządzenia, sprawdzono stan bębnów oraz innych elementów eksploatacyjnych, a także dokonano niezbędnej kalibracji. Po przeprowadzeniu tych czynności jakość wydruków została przywrócona do oczekiwanego poziomu, co zakończyło realizację zlecenia.
Zrealizowano naprawę urządzenia, które po uruchomieniu wyświetlało błąd zacięcia papieru mimo wcześniejszego usunięcia arkusza. W trakcie diagnostyki wykryto niewielki fragment papieru pozostający w mechanizmie, powodujący błąd 382. Usunięto pozostałość oraz zresetowano komunikat. Drukarka odzyskała pełną funkcjonalność.
Zgłoszono problem z zacinaniem papieru podczas drukowania dwustronnego. W trakcie diagnozy ustalono, że przyczyną usterki było zabrudzenie rolek w module duplexu oraz niewłaściwe ułożenie prowadnicy. Wykonano regulację i wymieniono zużyty element. Po naprawie drukowanie przebiegało prawidłowo.
U klienta zrealizowano naprawę urządzenia, w którym występował problem z rozmazywaniem czerwonego tonera podczas wydruków kolorowych. Przeprowadzono diagnostykę układu obrazowania oraz zespołu grzewczego. Wymieniono zużyty element odpowiedzialny za utrwalanie toneru. Po interwencji jakość wydruków została przywrócona.
Zadanie polegające na naprawie urządzenia biurowego zostało pomyślnie zakończone. Weryfikacja wykazała, że niszczarka nie pobierała kartek z powodu zablokowania mechanizmu podającego. Przeprowadzono dokładną diagnostykę i usunięto wszelkie usterki, co przywróciło pełną funkcjonalność sprzętu. Wszystkie kroki wykonano zgodnie ze standardami technicznymi, zapewniając poprawne działanie urządzenia u klienta.
Wykonano usługę regeneracji tonera do urządzenia marki HP. Wkład został uzupełniony odpowiednim proszkiem oraz sprawdzono stan wałka światłoczułego i uszczelek. Po przeprowadzeniu testu wydruku potwierdzono prawidłowe działanie kasety i równomierne nanoszenie tonera. Drukarka była gotowa do dalszego użytkowania.