Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych

Głośna praca mojego urządzenia zmusiła mnie do wezwania tego serwisu drukarki atramentowej, który od razu zdiagnozował przyczynę takiego stanu rzeczy i jeszcze szybciej poradził sobie z eliminacją usterki. Widać, że wykonawca doskonale zna się na rzeczy, a praca sprawia mu przyjemność. Polecam serdecznie.
Dobromił Z., Pruszków
Nasze urządzenia od jakiegoś czasu miały problem z poprawnym uruchomieniem, a jak już to nastąpiło, to głośno chodziły. Z naprawą bez problemu poradził sobie ten serwis sprzętu biurowego. Usługa na plus, cena również na plus.
Jowita T., Pruszków
Serwisanci z dojazdem poradzili sobie idealnie, a naprawa drukarki atramentowej zajęła im "chwilkę". Praca przebiegła w przyjaznej atmosferze, cena była naprawdę przystępna, ponadto panowie doradzili, jak zapobiegać w przyszłości podobnym problemom. Dziękujemy za okazaną pomoc i będziemy polecać wszystkim naszym znajomym ten serwis.
O.

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Pruszkowie

Pruszków i okolice
Specjalista od naprawy drukarek i urządzeń biurowych, który jest w branży od roku 2012 roku. Posiada certyfikaty, które potwierdzają jego zaawansowane umiejętności naprawcze. Jest dostępny w nagłych przypadkach, za co cenią go jego klienci. Sprawdź teraz! ...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Pruszkowie
Po uruchomieniu urządzenia pojawiał się błąd E05 uniemożliwiający dalszą pracę. Zidentyfikowano nieprawidłowe osadzenie wkładu atramentowego. Usunięto usterkę poprzez poprawne zamontowanie kartridża oraz sprawdzenie styków. Po wykonaniu testu potwierdzono prawidłowe działanie wszystkich funkcji drukarki.
Naprawiono drukarkę atramentową, która nie pobierała papieru automatycznie, zmuszając do ręcznego dosuwania kartki. Usterka została usunięta poprzez regulację mechanizmu pobierania papieru. Sprawdzono grubość rolek i wymieniono zużyte elementy, co przywróciło pełną funkcjonalność urządzenia.
W urządzeniu wielkoformatowym marki Epson stwierdzono nieprawidłowe odwzorowanie kolorów oraz brak precyzji druku. W trakcie serwisu przeanalizowano stan głowicy oraz układu doprowadzającego atrament. Przeprowadzono działania mające na celu przywrócenie prawidłowego przepływu i pracy modułu drukującego. Po zakończeniu testów potwierdzono pełną sprawność plotera.
Zrealizowano zlecenie na naprawę drukarki, w której pojawiał się komunikat dotyczący otwarcia pokrywy i instalacji tonera. Dokonano diagnozy, a następnie podjęto działania mające na celu usunięcie problemu. Wymieniono toner, co ostatecznie przywróciło urządzenie do pełnej sprawności.
Zgłoszono problem z panelem sterowania, który nie reagował na dotyk i wyświetlał komunikat „usuń wszystko z panelu” mimo braku jakichkolwiek elementów. Podczas diagnozy stwierdzono uszkodzenie modułu dotykowego. Dokonano jego wymiany, a urządzenie przetestowano. Po naprawie sprzęt działał prawidłowo.
Wykonano serwis urządzenia drukującego u klienta, gdzie stwierdzono, że tusz w drukarce zaschnął na skutek długiego okresu nieużywania, wynoszącego około sześciu miesięcy. W ramach naprawy wymieniono kartridż oraz przywrócono prawidłową pracę głowicy drukującej za pomocą dedykowanych procedur serwisowych. Urządzenie przeszło testy, które potwierdziły jego sprawność. Udzielono zaleceń dotyczących dalszej eksploatacji.