Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych

Polecam z ręką na sercu, bo lepszego serwisu urządzenia wielofunkcyjnego na pewno nie znajdziecie. Jestem bardzo zadowolona z wykonanej przez tego fachowca pracy, chociaż pan na miejscu był 30 minut po czasie. Poza tym wszystko było w porządku. Ważna była dla mnie również cena, która okazała się do przyjęcia.
D.K., Kaptur, Radom
Z naprawą sprzętu biurowego, choć była pilna, panowie poradzili sobie bardzo dobrze. Ręce aż paliły im się do roboty. Musimy przyznać, że ceny mieli bardzo przystępne, chociaż na miejsce dotarli nieco po czasie. Generalnie nie mieliśmy jednak żadnych zastrzeżeń do ich pracy i na pewno będziemy polecać ich usługi wszystkim naszym znajomym.
O.A., Prędocinek, Radom

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Radomiu

5.0
(2)
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza Radom i okolice
Psuje Ci się kserokopiarka? Twoja drukarka nie działa jak należy? A może faks albo jakieś inne urządzenie biurowe odmówiło właśnie posłuszeństwa? Posiadając ogromne doświadczenie praktyczne i profesjonalne zaplecze serwisowe, fachowcy są w stanie dotrzeć...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Radom i okolice
Specjalistyczne wsparcie w naprawie i serwisie sprzętu komputerowego, RTV, AGD oraz urządzeń biurowych, takich jak drukarki. Fachowiec zajmuje się również naprawą bram automatycznych. Szybka diagnoza, fachowa naprawa i dbałość o każdy detal to...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Radomiu
Zgłoszono problem z instalacją tonera w nowym urządzeniu, które nie rozpoznawało wkładu po pierwszej próbie wymiany. Sprawdzono zgodność tonera z modelem drukarki oraz sposób jego montażu. Ustalono, że wkład nie był poprawnie osadzony w gnieździe. Toner zamontowano prawidłowo, a urządzenie wznowiło pracę bez dalszych problemów.
Zlecenie naprawy drukarki zostało zrealizowane na miejscu u klienta. Urządzenie, które miało problemy z drukowaniem w kolorze i czarno-białym, zostało poddane dokładnym czynnościom serwisowym, w tym czyszczeniu głowic. Naprawa przebiegła pomyślnie, dzięki czemu drukarka odzyskała pełną funkcjonalność.
Po uruchomieniu urządzenia pojawiał się błąd o nazwie: „jam inside” mimo braku zaciętego papieru. W trakcie serwisu wykryto nieprawidłowe położenie czujnika wykrywającego obecność nośnika w torze podawania. Skorygowano ustawienie elementu oraz wykonano testy działania, które zakończyły się prawidłowym uruchomieniem drukarki bez wyświetlania błędów.
Zrealizowano zlecenie dotyczące problemów z drukowaniem. Stwierdzono ucinanie fragmentów tekstu oraz wyblakłe wydruki, również podczas drukowania w kolorze. Wykonano przegląd i kalibrację urządzenia, a także wymieniono zużyte materiały eksploatacyjne. Przywrócono pełną funkcjonalność drukarki i uzyskano wyraźne, kompletne wydruki. Problemy zostały skutecznie wyeliminowane.
Zlecenie dotyczące naprawy drukarki atramentowej Canon zostało pomyślnie zrealizowane. Przeprowadzono serwis urządzenia oraz skutecznie usunięto zablokowany papier. Drukarka została dokładnie sprawdzona pod kątem ewentualnych usterek mechanicznych i przeprowadzono testy wydruku, aby potwierdzić pełną funkcjonalność sprzętu. Klient został poinformowany o zakończeniu prac oraz otrzymał raport ze szczegółowym opisem wykonanych działań serwisowych.
Wykonano naprawę urządzenia, które nie reagowało na włączenie mimo sprawnego przycisku zasilania. W trakcie diagnostyki stwierdzono uszkodzenie modułu zasilającego, co uniemożliwiało uruchomienie drukarki. Wymieniono niesprawny komponent, przywracając prawidłowe działanie sprzętu.