Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 525 219 060

Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych

Potrzebna mi była pilnie naprawa urządzenia, ponieważ sama nie miałam pojęcia, jak się za to zabrać. Na szczęście trafiłam na ten serwis drukarki laserowej, który nie miał najmniejszego problemu z wykonaniem zadania. Praca od początku do końca stała na bardzo wysokim poziomie, a cena również była bardzo przystępna. Dziękuję i polecam gorąco. Kontakt zapisuję sobie na przyszłość.
Paula, Zdrojowe
Usługa wykonana została w mieszkaniu, cena była przystępna, a panowie z serwisu drukarki laserowej - kompetentni i odpowiedzialni. Polecamy serdecznie wszystkim ich fachowe i niedrogie usługi, a numer telefonu zapisujemy sobie na przyszłość, bo nigdy nie wiadomo, co nas spotka w przyszłości.
B., Pomorskie

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych Zielona Góra

Brak firm realizujących zlecenia z kategorii w mieście
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych Zielona Góra
Zgłoszono komunikat o zakleszczeniu papieru w urządzeniu marki Brother, mimo braku arkusza w mechanizmie. Ustalono, że podczas próby samodzielnej ingerencji doszło do nieprawidłowego osadzenia głowicy. Skorygowano ustawienie podzespołów oraz przywrócono właściwe działanie mechanizmu. Po naprawie urządzenie funkcjonowało prawidłowo.
Zlecono i pomyślnie zrealizowano naprawę drukarki atramentowej, która miała problem z podawaniem papieru. Usterka została zdiagnozowana oraz usunięta, co przywróciło pełną funkcjonalność urządzenia. Skorygowano mechanizm podający papier, eliminując blokujące elementy. Naprawa przebiegała sprawnie i zakończyła się sukcesem.
Usunięto problem z ciągłym miganiem wskaźników na panelu urządzenia. W trakcie diagnozy ustalono, że przyczyną była nieprawidłowo zainstalowana kaseta z tonerem, która blokowała rozpoczęcie pracy. Kasetę zamontowano poprawnie i przeprowadzono testy. Po wykonanych czynnościach drukarka działała stabilnie, a miganie kontrolek ustało.
Przeprowadzono serwis drukarki, w której wystąpił problem z uruchomieniem systemu. Wykonano weryfikację oprogramowania oraz przywrócono jego prawidłową funkcjonalność. Po zakończeniu naprawy urządzenie ponownie poprawnie się uruchamia i umożliwia realizację zadań drukowania.
Dokonano naprawy urządzenia, które uległo awarii w wyniku próby zniszczenia nadmiernej liczby kartek. Po odłączeniu od zasilania urządzenie nie reagowało na ponowne włączenie. Przeprowadzono diagnostykę i ustalono przyczynę braku zasilania. Wymieniono uszkodzony komponent, co skutkowało przywróceniem pełnej funkcjonalności niszczarki. Naprawę zakończono z pozytywnym rezultatem, a sprzęt został oddany do użytku w siedzibie klienta.
Zrealizowano wymianę poduszki absorpcyjnej w urządzeniu drukarce marki Epson. Proces rozpoczęto od demontażu niezbędnych elementów obudowy, co umożliwiło dostęp do zużytego podzespołu. Zużytą poduszkę usunięto, a w jej miejsce zamontowano nową, co zapewni dalszą prawidłową pracę drukarki. Po zakończeniu czynności złożono urządzenie i przeprowadzono test wydruku, który potwierdził prawidłowe działanie. Zlecenie wykonano u klienta zgodnie z oczekiwaniami.