Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
W Olkuszu możesz u nas zamówić następujące usługi

Nasze serwisy komputerowe w Olkuszu

4.8
(6)
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza Jesteśmy dostępni 24/7 Olkusz i okolice
Profesjonalny i sprawdzony serwis komputerowy? Czy może pilnie poszukujesz pogotowia komputerowego? Ta firma będzie najlepszym wyborem! To grono prawdziwych ekspertów, przed którymi sprzęt komputerowy nie skrywa żadnych tajemnic. Doskonale łączą swoją pasję,...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Ceny od 150 zł Olkusz i okolice
Czy Twój komputer działa wolniej, niż byś chciał? Masz problem z oprogramowaniem, sprzętem lub siecią? Oddaj swoje urządzenia w ręce specjalistów z 25-letnim doświadczeniem w serwisie komputerowym! Meskomp Sp. z o.o. wie, jak ważne jest...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu komputerowego w Olkuszu
Zlecono wymianę dysku SSD w laptopie oraz przeniesienie danych ze starego nośnika. Zamontowano nowy dysk, a następnie wykonano pełną migrację systemu i plików użytkownika. Sprawdzono poprawność działania systemu po przeniesieniu danych. Po zakończeniu prac laptop działał szybko i bezproblemowo.
Po wprowadzeniu zmiany profilu XMP w BIOS-ie, na płycie głównej zaświecił się wskaźnik oznaczony napisem CPU. Podjęto próbę przywrócenia poprawnego działania systemu poprzez resetowanie BIOS-u za pomocą zworki oraz wyjęcie baterii, jednak te działania okazały się nieskuteczne. Ostatecznie problem został rozwiązany, a komputer uruchomił się poprawnie po wykonaniu dodatkowej diagnostyki i dostosowaniu ustawień systemowych. Zlecenie zostało zakończone z pomyślnym efektem dla klienta.
Po samodzielnym czyszczeniu wnętrza komputera, przez klienta, pojawił się problem z brakiem obrazu po uruchomieniu. W ramach zlecenia sprawdzono poprawność podłączenia wszystkich kabli oraz komponentów, w tym pamięci RAM i karty graficznej. Zidentyfikowano nieprawidłowe osadzenie jednego z podzespołów. Po korekcie sprzęt zaczął działać prawidłowo.