Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Nasze serwisy ogrzewania w Długołęce

Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza Ceny od 200 zł Diagnoza od 100 zł Długołęka i okolice
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
4.0
(28)
Jesteśmy dostępni 24/7 Długołęka i okolice
Jeszcze dzisiaj skorzystaj z oferty tego serwisu elektrycznego i hydraulicznego i zapomnij o wszelkich awariach. Ten zgrany zespół fachowców sprawnie rozpozna przyczynę usterki i natychmiast ją usunie. Zaproponowane przez nich rozwiązania...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu ogrzewania w Długołęce
Wykonano kompleksowy montaż pieca na pellet wraz z instalacją w budynku mieszkalnym. Przygotowano miejsce pod urządzenie, wykonano podłączenia do układu kominowego oraz instalacji centralnego ogrzewania. Zamontowano zasobnik, podajnik i sterownik. Całość uruchomiono i przetestowano pod kątem poprawności działania.
Zrealizowano montaż nowego pieca gazowego w budynku mieszkalnym zgodnie z ustalonym zakresem prac. Wykonano demontaż starego urządzenia, przygotowano przyłącza gazowe i hydrauliczne oraz zamontowano nowy piec. Po podłączeniu przeprowadzono testy szczelności i uruchomiono system, potwierdzając jego prawidłowe działanie.
Dokonano kompleksowej naprawy pieca na ekogroszek zgodnie z oczekiwaniami klienta. Przeprowadzono gruntowną diagnostykę urządzenia, zidentyfikowano i usunięto usterki, zapewniając pełną funkcjonalność sprzętu. Wymieniono uszkodzone elementy, wyczyszczono układ grzewczy oraz zoptymalizowano parametry pracy, co poprawiło wydajność i niezawodność pieca. Klient został poinformowany o przeprowadzonych działaniach i udzielono mu wskazówek dotyczących dalszej eksploatacji urządzenia.