Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270

Naprawa RTV w Słupsku

W Słupsku dostępne są usługi serwisu RTV, który specjalizuje się w naprawie sprzętu elektronicznego bezpośrednio w domu klienta. Zakres obsługi obejmuje m.in. telewizory, sprzęt audio, głośniki, odtwarzacze DVD oraz amplitunery. Dzięki mobilnemu charakterowi działalności nie ma potrzeby przewożenia dużych i ciężkich urządzeń, co znacząco zwiększa komfort korzystania z usług. Serwis realizuje naprawy pogwarancyjne oraz zajmuje się różnymi usterkami typowymi dla nowoczesnych urządzeń RTV.

Technicy posiadają doświadczenie w pracy z wieloma popularnymi markami, takimi jak Sony, Philips, Panasonic, Sharp, Samsung oraz innymi producentami elektroniki użytkowej. Szybki kontakt możliwy jest zarówno telefonicznie, jak i przez całodobowy formularz online, co pozwala na sprawne ustalenie dogodnego terminu wizyty. Indywidualne podejście do każdej awarii i dbałość o szczegóły sprawiają, że serwis cieszy się dużym zaufaniem klientów, którzy doceniają skuteczność działania oraz elastyczność w realizacji usług.

Zapytaj o cenę lub zamów serwis RTV w Słupsku i okolicy!

W Słupsku możesz u nas zamówić następujące usługi

Nasze serwisy RTV w Słupsku

5.0
(1)
Słupsk i okolice
Doświadczona firma, która na rynku obecna jest od 2015 roku. Posiada autoryzację znanych i cenionych marek, takich jak: Whirlpool, Indesit oraz Hotpoint. Firma jest dostępna dla klientów w nagłych przypadkach, takich jak niespodziewane awarie, które...
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 099 270
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu serfingo.pl
Wybrane realizacje serwisu RTV w Słupsku
Zrealizowano zlecenie dotyczące naprawy telewizora. Urządzenie wykazywało nadmierną ilość niebieskiego koloru. Przeprowadzono diagnostykę, która potwierdziła konieczność wymiany uszkodzonego komponentu odpowiedzialnego za równowagę kolorów. Po wykonanej naprawie, przywrócono poprawne parametry wyświetlania obrazu. Klient potwierdził zgodność jakości obrazu z oczekiwaniami, co zakończyło skutecznie realizację zlecenia.
Wykonano naprawę telewizora z jasnymi punktami na całym ekranie. Urządzenie zostało gruntownie zdiagnozowane, a następnie wymieniono uszkodzony panel ekranu, co pozwoliło na przywrócenie pełnej funkcjonalności i jakości obrazu. Wszystkie czynności zrealizowano bezpośrednio u klienta, zapewniając pełne zadowolenie z przeprowadzonej usługi oraz działanie sprzętu zgodne z oczekiwaniami użytkownika. Monterzy zadbali o dokładność i terminowość realizacji zlecenia.
U klienta zrealizowano usługę naprawy telewizora, który utracił możliwość wyświetlania koloru zielonego, co skutkowało fioletowym obrazem. Dokonano koniecznych korekt ustawień kolorów oraz wymieniono uszkodzone podzespoły. Efektem tych działań była przywrócona prawidłowa paleta barw. Wszystkie czynności związane z naprawą zakończono w ustalonym terminie.
Zlecenie dotyczące problemu z telewizorem, w którym występował brak obrazu przy zachowanym dźwięku zostało zrealizowane. Po przeprowadzeniu diagnostyki ustalono, że źródłem usterki była awaria podświetlenia LED. Wykonano naprawę poprzez wymianę uszkodzonych elementów podświetlających. Po zakończeniu prac sprzęt został przetestowany w celu potwierdzenia prawidłowego działania, a problem całkowicie ustąpił, co potwierdziło skuteczność naprawy.
Rozwiązano problem z kablem antenowym w telewizorze. Po dokonaniu analizy sprzętu, wykryto usterkę polegającą na nieprawidłowym działaniu kabla, co skutkowało brakiem odbioru sygnału. Przeprowadzono wymianę uszkodzonego elementu, co pozwoliło na przywrócenie pełnej funkcjonalności telewizora. Instalacja została sprawdzona i potwierdzono jej prawidłowe działanie, a klient został poinformowany o zakończeniu pracy.
Podczas realizacji zlecenia u klienta stwierdzono brak dźwięku w telewizorze. Przeprowadzono diagnostykę i zidentyfikowano problem z ustawieniami systemowymi. Po ich korekcie przywrócono prawidłowe działanie audio. Całość naprawy przebiegła szybko i bez komplikacji, a zadowolenie klienta z efektu końcowego zostało zagwarantowane. Klient poinformowany o przyczynach awarii oraz o sposobie ich rozwiązania. Zlecenie uznano za zakończone z sukcesem.